Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11358
Title: Особливості роботи соціальних педагогів в закладах інтернатного типу з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківської опіки
Other Titles: The specificity of a social pedagogue work in residential care with children-orphans and children deprived of parental care
Authors: Поліщук, Юрій Йосипович
Keywords: соціальні педагоги, діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, заклади інтернатного типу, соціально-педагогічна діяльність, соціально-педагогічний комплекс, соціалізація, виховання
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Поліщук, Ю. Й. Особливості роботи соціальних педагогів в закладах інтернатного типу з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківської опіки [Текст] / Ю. Й. Поліщук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 150–153. – Бібліогр.: с. 152–153 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті значна увага приділена розкриттю причин появи дітей-сиріт в закладах інтернатного типу, розкрито особливості роботи соціальних педагогів з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківської опіки. Схарактеризовано основні напрями функціонування соціально-педагогічного комплексу закладу інтернатного типу і його вплив на процес виховання і соціалізації вихованців. На основі аналізу професійних функцій соціальних педагогів, які працюють в закладах інтернатного типу, визначено їхні основні функціональні обов’язки. Ключові слова: соціальні педагоги, діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, заклади інтернатного типу, соціально-педагогічна діяльність, соціально-педагогічний комплекс, соціалізація, виховання.
In this paper, considerable attention has been given to reveal the causes of orphaned children in residential care, the features of social workers activities with orphans and children deprived of parental care. Author determined the main directions of the socio-educational complex functioning and its impact on the education and socialization of children. On the basis of social workers professional functions analysis who work in residential care establishments, their main functional responsibilities have been defined. Keywords: social teachers, orphans, children deprived of parental care, residential care establishments, socio-pedagogical complex, socialization, education.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11358
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.