Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11368
Назва: До питання особливостей конструктивної діяльності дітей дошкільного віку
Інші назви: To the issues of specifics of constructive activity of preschool children
Автори: Попович, Оксана Михайлівна
Ключові слова: дошкільник, вихователь, конструктивна діяльність, здібності
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Попович, О. М. До питання особливостей конструктивної діяльності дітей дошкільного віку [Текст] / О. М. Попович // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 156–158. – Бібліогр.: с. 158 (4 назви).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті автор розкрив деякі особливості конструктивної діяльності дитини дошкільного віку. Актуальність дослідження автором розкрита на підставі аналізу Базової програми розвитку дошкільника «Я у Світі». У статті зазначено про те, що конструктивна діяльність дитини дошкільного віку дає можливість самостійної постановки цілей, мотивування себе, пошуку способів дій і контролю результатів, тобто, освоєння всіх компонентів психологічної структури діяльності. Визначено групи здібностей до конструктивної діяльності: нормативно-стабілізаційні – сенсорні, здібності наочного моделювання, діалектичні; уміння – уміння культурно передавати свої емоції у конкретних образах, виражати своє ставлення до предметної дійсності, персонажів літературних творів, проявів людських почуттів. Ключові слова: дошкільник, вихователь, конструктивна діяльність, здібності.
Some features of constructive activity of preschool children have been exposed in the article. Topicality of the research is exposed by the author on the basis of analysis of the Standard program of development of preschool child "I in the World". Structural activity of preschool child gives an opportunity to the independent goal setting, motivation of itself, search of methods of actions and control of results, it means, mastering of all of the tools of psychological structure of activity has been marked in the article. The groups of capacities of constructive activity have been defined: normatively-stabilizing and sensory, capabilities of evident design, dialectical; ability is ability in a civilized manner to pass the emotions in concrete offenses, to express the attitude toward subject reality, personages of literary works, displays of the human feeling. Key words: preschool child, educator, constructive activity, skills.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11368
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.