Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11376
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сідун, Мар’яна Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-20T09:38:25Z | - |
dc.date.available | 2017-01-20T09:38:25Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Сідун, М. М. До проблеми організації позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови [Текст] / М. М. Сідун // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 175–176. – Бібліогр.: с. 176 (8 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11376 | - |
dc.description.abstract | У статті автор визначила і дослідила проблему організації самостійної роботи майбутніх учителів іноземної мови. Розкрито роль інтерактивних методів навчання у процесі самостійної роботи Обґрунтовується необхідність подальшої розробки шляхів досягнення ефективності засвоєння термінології в контексті європейської інтеграції вищої освіти України та переходу ВНЗ на кредитно-модульну систему оцінювання. Ключові слова: інтерактивні методи навчання, позааудиторна робота, мотивація. | uk |
dc.description.abstract | The author has identified and examined the problems of the organization of self-study work of future foreign language teachers. The role of interactive teaching methods in the process of self-study of students has been revealed. The need to further develop the ways to achieve the efficiency of mastering the terminology in the context of European integration of higher education in Ukraine has been stresses as well as the transition to higher education institutions and credit-modular system of assessment. Key words: interactive teaching methods, field work , motivation. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk |
dc.subject | позааудиторна робота | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.title | До проблеми організації позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови | uk |
dc.title.alternative | The the issue of out-of-classes work organization of future foreign language teachers | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДО ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.pdf | 125.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.