Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11376
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСідун, Мар’яна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-01-20T09:38:25Z-
dc.date.available2017-01-20T09:38:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСідун, М. М. До проблеми організації позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови [Текст] / М. М. Сідун // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 175–176. – Бібліогр.: с. 176 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11376-
dc.description.abstractУ статті автор визначила і дослідила проблему організації самостійної роботи майбутніх учителів іноземної мови. Розкрито роль інтерактивних методів навчання у процесі самостійної роботи Обґрунтовується необхідність подальшої розробки шляхів досягнення ефективності засвоєння термінології в контексті європейської інтеграції вищої освіти України та переходу ВНЗ на кредитно-модульну систему оцінювання. Ключові слова: інтерактивні методи навчання, позааудиторна робота, мотивація.uk
dc.description.abstractThe author has identified and examined the problems of the organization of self-study work of future foreign language teachers. The role of interactive teaching methods in the process of self-study of students has been revealed. The need to further develop the ways to achieve the efficiency of mastering the terminology in the context of European integration of higher education in Ukraine has been stresses as well as the transition to higher education institutions and credit-modular system of assessment. Key words: interactive teaching methods, field work , motivation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk
dc.subjectпозааудиторна роботаuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.titleДо проблеми організації позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мовиuk
dc.title.alternativeThe the issue of out-of-classes work organization of future foreign language teachersuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 32



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.