Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСідун, Мар’яна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-01-20T09:38:25Z-
dc.date.available2017-01-20T09:38:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСідун, М. М. До проблеми організації позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови [Текст] / М. М. Сідун // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 175–176. – Бібліогр.: с. 176 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11376-
dc.description.abstractУ статті автор визначила і дослідила проблему організації самостійної роботи майбутніх учителів іноземної мови. Розкрито роль інтерактивних методів навчання у процесі самостійної роботи Обґрунтовується необхідність подальшої розробки шляхів досягнення ефективності засвоєння термінології в контексті європейської інтеграції вищої освіти України та переходу ВНЗ на кредитно-модульну систему оцінювання. Ключові слова: інтерактивні методи навчання, позааудиторна робота, мотивація.uk
dc.description.abstractThe author has identified and examined the problems of the organization of self-study work of future foreign language teachers. The role of interactive teaching methods in the process of self-study of students has been revealed. The need to further develop the ways to achieve the efficiency of mastering the terminology in the context of European integration of higher education in Ukraine has been stresses as well as the transition to higher education institutions and credit-modular system of assessment. Key words: interactive teaching methods, field work , motivation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk
dc.subjectпозааудиторна роботаuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.titleДо проблеми організації позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мовиuk
dc.title.alternativeThe the issue of out-of-classes work organization of future foreign language teachersuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.