Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11389
Название: Теорії людського, соціального і культурного капіталу та їх вплив на розвиток вищої освіти
Другие названия: Theory of human, social and cultural capital and their impact on the development of higher education
Авторы: Товканець, Ганна Василівна
Ключевые слова: вища освіта, людський капітал, соціальний капітал, культурний капітал
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Товканець, Г. В. Теорії людського, соціального і культурного капіталу та їх вплив на розвиток вищої освіти [Текст] / Г. В. Товканець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 192–195. – Бібліогр.: с. 194 (18 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Актуальність статті обумовлена тим, що на початку третього тисячоліття досягнення високого рівня розвитку людського потенціалу розглядається як основоположна умова забезпечення конкурентоспроможної європейської економіки, яку конкретизовано у Європейській стратегії зайнятості. В статті обгрунтовано взаємозв’язок і взаємовплив теорій людського, соціального й культурного капіталу та вищої освіти. Схарактеризовано теоретико-філософські підходи до трактування теорій людського, соціального і культурного капіталу. Визначено роль вищої освіти у структурі людського, соціального і культурного капітал. Ключові слова: вища освіта, людський капітал, соціальний капітал, культурний капітал.
The achievements of high level human development are considered as an essential condition to ensure the competitiveness of the European economy, which is concretized in the Lisbon Strategy and the European Employment Strategy. In the article the relationship and interaction of theories of human, social and cultural capital, and higher education have been considered. Theoretical and philosophical approaches to the treatment of theories of human, social and cultural capital have been analyzed. The role of higher education in the structure of the human, social and cultural capital has been defined. Key words: higher education, human capital, social capital, cultural capital.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11389
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.