Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11391
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федьович, Ольга Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-20T10:35:52Z | - |
dc.date.available | 2017-01-20T10:35:52Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Федьович, О. М. Змістова структура професійного інтересу майбутніх учителів фізики [Текст] / О. М. Федьович // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 197–200. – Бібліогр.: с. 199–200 (9 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11391 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено аналіз структури професійного інтересу у психолого-педагогічній літературі. Виділено структурні компоненти професійного інтересу майбутніх учителів фізики, до яких віднесено мотиваційний (пізнавальні, соціальні мотиви), когнітивний (психолого-педагогічні, спеціальні, методичні знання), діяльнісно-практичний (гностичні, проектувальні, конструктивні, комунікативні, організаторські, методичні вміння), емоційний (позитивні, нейтральні та негативні емоції) та вольовий (первинні, вторинні, третинні вольові якості). Досліджено характеристики цих компонентів та встановлено взаємозв’язки між ними. Ключові слова: професійний інтерес, структура, мотив, знання, вміння, емоція, воля. | uk |
dc.description.abstract | In the article the analysis of professional interest’s structure in the psychological and pedagogical literature is presented. The structural components of the future physics teacher’s professional interest are highlighted: motivational (cognitive, social motives), cognitive (psycho-pedagogical, specialized, methodological knowledge), activity-practical (gnostic, design, constructive, communication, organizational, methodological skills), emotional (positive, neutral, and negative emotions) and volitional (primary, secondary, tertiary volitional qualities). The characteristics of these components and linkages between them are installed. Key words: professional interest, structure, motive, knowledge, skills, emotions, will. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | професійний інтерес | uk |
dc.subject | структура | uk |
dc.subject | мотив | uk |
dc.subject | знання | uk |
dc.subject | вміння | uk |
dc.subject | емоція | uk |
dc.subject | воля | uk |
dc.title | Змістова структура професійного інтересу майбутніх учителів фізики | uk |
dc.title.alternative | Content structure of future physics teacher's professional interest | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 32 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗМІСТОВА СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОГО ІНТЕРЕСУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ.pdf | 184.6 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.