Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11391
Название: Змістова структура професійного інтересу майбутніх учителів фізики
Другие названия: Content structure of future physics teacher's professional interest
Авторы: Федьович, Ольга Миколаївна
Ключевые слова: професійний інтерес, структура, мотив, знання, вміння, емоція, воля
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Федьович, О. М. Змістова структура професійного інтересу майбутніх учителів фізики [Текст] / О. М. Федьович // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 197–200. – Бібліогр.: с. 199–200 (9 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті представлено аналіз структури професійного інтересу у психолого-педагогічній літературі. Виділено структурні компоненти професійного інтересу майбутніх учителів фізики, до яких віднесено мотиваційний (пізнавальні, соціальні мотиви), когнітивний (психолого-педагогічні, спеціальні, методичні знання), діяльнісно-практичний (гностичні, проектувальні, конструктивні, комунікативні, організаторські, методичні вміння), емоційний (позитивні, нейтральні та негативні емоції) та вольовий (первинні, вторинні, третинні вольові якості). Досліджено характеристики цих компонентів та встановлено взаємозв’язки між ними. Ключові слова: професійний інтерес, структура, мотив, знання, вміння, емоція, воля.
In the article the analysis of professional interest’s structure in the psychological and pedagogical literature is presented. The structural components of the future physics teacher’s professional interest are highlighted: motivational (cognitive, social motives), cognitive (psycho-pedagogical, specialized, methodological knowledge), activity-practical (gnostic, design, constructive, communication, organizational, methodological skills), emotional (positive, neutral, and negative emotions) and volitional (primary, secondary, tertiary volitional qualities). The characteristics of these components and linkages between them are installed. Key words: professional interest, structure, motive, knowledge, skills, emotions, will.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11391
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.