Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11391
Title: Змістова структура професійного інтересу майбутніх учителів фізики
Other Titles: Content structure of future physics teacher's professional interest
Authors: Федьович, Ольга Миколаївна
Keywords: професійний інтерес, структура, мотив, знання, вміння, емоція, воля
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Федьович, О. М. Змістова структура професійного інтересу майбутніх учителів фізики [Текст] / О. М. Федьович // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 197–200. – Бібліогр.: с. 199–200 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті представлено аналіз структури професійного інтересу у психолого-педагогічній літературі. Виділено структурні компоненти професійного інтересу майбутніх учителів фізики, до яких віднесено мотиваційний (пізнавальні, соціальні мотиви), когнітивний (психолого-педагогічні, спеціальні, методичні знання), діяльнісно-практичний (гностичні, проектувальні, конструктивні, комунікативні, організаторські, методичні вміння), емоційний (позитивні, нейтральні та негативні емоції) та вольовий (первинні, вторинні, третинні вольові якості). Досліджено характеристики цих компонентів та встановлено взаємозв’язки між ними. Ключові слова: професійний інтерес, структура, мотив, знання, вміння, емоція, воля.
In the article the analysis of professional interest’s structure in the psychological and pedagogical literature is presented. The structural components of the future physics teacher’s professional interest are highlighted: motivational (cognitive, social motives), cognitive (psycho-pedagogical, specialized, methodological knowledge), activity-practical (gnostic, design, constructive, communication, organizational, methodological skills), emotional (positive, neutral, and negative emotions) and volitional (primary, secondary, tertiary volitional qualities). The characteristics of these components and linkages between them are installed. Key words: professional interest, structure, motive, knowledge, skills, emotions, will.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11391
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.