Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11459
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабенко, Андрій Леонідович-
dc.date.accessioned2017-01-24T07:13:14Z-
dc.date.available2017-01-24T07:13:14Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБабенко, А. Л. Теоретико–методичні особливості інтеграційних занять зі спортивних ігор у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання [Текст] / А. Л. Бабенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 11–14. – Бібліогр.: с. 14 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11459-
dc.description.abstractУ статті розглядаються методичні підходи до практичного впровадження інтеграційних занять зі спортивних ігор у систему підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання. Визначаються основні фактори підвищення у студентів пізнавального інтересу до інтеграційних занять та напрямки формування у них мотивації та стимулів до навчальної діяльності. Характеризуються етапи впровадження інтеграційних занять у навчальний процес (підготовчий, виконавчий, заключний), діяльність викладача й студента на кожному із них, найбільш ефективні методи та прийоми навчальної діяльності. Ключові слова: інтеграція, інтеграційні заняття, мотивація, стимул, вчитель фізичного виховання.uk
dc.description.abstractIn the article the issues of integration and methodical approaches to the practical introduction of integration lessons on sport games into the system of training of future physical education teachers have been considered. The basic factors of increasing the students` cognitive interest to the integrational lessons have been defined as well as and direction of students` formation of motivation and stimuli to the educational activity. The stages of introduction of integrational lessons into educational process (preparatory, executive, final), activities of a teacher and students at each stage have been characterized, the most effective methods and means of educational activity have been analysed. Key words: integration, integrational lessons, motivation, incentive, a teacher of physical education.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectінтеграційні заняттяuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectстимулuk
dc.subjectвчитель фізичного вихованняuk
dc.titleТеоретико–методичні особливості інтеграційних занять зі спортивних ігор у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного вихованняuk
dc.title.alternativeTheoretical and methodical features of integration lessons on sport games in the system of training of future physical education teacheruk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.