Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11459
Назва: Теоретико–методичні особливості інтеграційних занять зі спортивних ігор у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання
Інші назви: Theoretical and methodical features of integration lessons on sport games in the system of training of future physical education teacher
Автори: Бабенко, Андрій Леонідович
Ключові слова: інтеграція, інтеграційні заняття, мотивація, стимул, вчитель фізичного виховання
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Бабенко, А. Л. Теоретико–методичні особливості інтеграційних занять зі спортивних ігор у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання [Текст] / А. Л. Бабенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 11–14. – Бібліогр.: с. 14 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються методичні підходи до практичного впровадження інтеграційних занять зі спортивних ігор у систему підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання. Визначаються основні фактори підвищення у студентів пізнавального інтересу до інтеграційних занять та напрямки формування у них мотивації та стимулів до навчальної діяльності. Характеризуються етапи впровадження інтеграційних занять у навчальний процес (підготовчий, виконавчий, заключний), діяльність викладача й студента на кожному із них, найбільш ефективні методи та прийоми навчальної діяльності. Ключові слова: інтеграція, інтеграційні заняття, мотивація, стимул, вчитель фізичного виховання.
In the article the issues of integration and methodical approaches to the practical introduction of integration lessons on sport games into the system of training of future physical education teachers have been considered. The basic factors of increasing the students` cognitive interest to the integrational lessons have been defined as well as and direction of students` formation of motivation and stimuli to the educational activity. The stages of introduction of integrational lessons into educational process (preparatory, executive, final), activities of a teacher and students at each stage have been characterized, the most effective methods and means of educational activity have been analysed. Key words: integration, integrational lessons, motivation, incentive, a teacher of physical education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11459
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.