Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11459
Название: Теоретико–методичні особливості інтеграційних занять зі спортивних ігор у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання
Другие названия: Theoretical and methodical features of integration lessons on sport games in the system of training of future physical education teacher
Авторы: Бабенко, Андрій Леонідович
Ключевые слова: інтеграція, інтеграційні заняття, мотивація, стимул, вчитель фізичного виховання
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Бабенко, А. Л. Теоретико–методичні особливості інтеграційних занять зі спортивних ігор у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання [Текст] / А. Л. Бабенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 11–14. – Бібліогр.: с. 14 (6 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються методичні підходи до практичного впровадження інтеграційних занять зі спортивних ігор у систему підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання. Визначаються основні фактори підвищення у студентів пізнавального інтересу до інтеграційних занять та напрямки формування у них мотивації та стимулів до навчальної діяльності. Характеризуються етапи впровадження інтеграційних занять у навчальний процес (підготовчий, виконавчий, заключний), діяльність викладача й студента на кожному із них, найбільш ефективні методи та прийоми навчальної діяльності. Ключові слова: інтеграція, інтеграційні заняття, мотивація, стимул, вчитель фізичного виховання.
In the article the issues of integration and methodical approaches to the practical introduction of integration lessons on sport games into the system of training of future physical education teachers have been considered. The basic factors of increasing the students` cognitive interest to the integrational lessons have been defined as well as and direction of students` formation of motivation and stimuli to the educational activity. The stages of introduction of integrational lessons into educational process (preparatory, executive, final), activities of a teacher and students at each stage have been characterized, the most effective methods and means of educational activity have been analysed. Key words: integration, integrational lessons, motivation, incentive, a teacher of physical education.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11459
Располагается в коллекциях:2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 33



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.