Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11463
Назва: Форми, методи і засоби фізичного виховання студентів спеціальних медичних груп в умовах сучасного ВНЗ
Інші назви: Forms, methods and means of fhysical education of speasial medical student groups in modern university’s conditions
Автори: Бигар, Любомир Іванович
Ключові слова: вища школа, форми, педагогічні засоби, фізичне виховання, методи, соматичне здоров’я, спеціальна медична група, студент
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Бигар, Л. І. Форми, методи і засоби фізичного виховання студентів спеціальних медичних груп в умовах сучасного ВНЗ [Текст] / Л. І. Бигар // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 23–26. – Бібліогр.: с. 25–26 (12 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано основні форми, методи і засоби фізичного виховання студентів спеціальних медичних груп. З’ясовано, що фізичне виховання у ВНЗ зі студентами, віднесеними до спеціальної медичної групи, спрямоване на підвищення рівня соматичного здоров'я, що є ідеальним варіантом первинної профілактики хронічних соматичних захворювань. Способи розв’язання окреслених проблем вбачаємо у впровадженні нових інноваційних технологій і та удосконаленні методик проведення занять із фізичного виховання у ВНЗ Ключові слова: вища школа, форми, педагогічні засоби, фізичне виховання, методи, соматичне здоров’я, спеціальна медична група, студент.
The main forms, methods and means of physical education of students of special medical groups have been analyzed. It was found that physical education in high schools with students of a special medical group is aimed at improving the physical health, which is ideal for primary prevention of chronic somatic diseases. Ways to solve certain problems are seen in the introduction of new and innovative technologies and techniques for improving physical education of such students in high school conditions. Key words: forms, high school, pedagogical tools, physical education, technique, physical health, special medical group, student.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11463
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.