Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11468
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГончарук, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-01-24T07:57:36Z-
dc.date.available2017-01-24T07:57:36Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГончарук, О. М. Інтегроване навчання української пунктуації на основі виразного читання учнів початкових класів [Текст] / О. М. Гончарук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 39–42. – Бібліогр.: с. 42 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11468-
dc.description.abstractВідповідно до програми з української мови для початкових класів виокремлено актуальні вимоги навчання пунктуації. Окреслено методику інтегрованого вивчення правил розставлення розділових знаків на основі синтаксису і виразного читання – використання інтонування і паузації для виділення речень за метою висловлювання, окличністю, звертання, однорідних членів речення, складних речень. Зосереджено увагу на виробленні пунктуаційних умінь за допомогою вправ і завдань із дотриманням принципів систематичності, послідовності, наочності, провідної ролі вчителя, активності і свідомості учнів. Ключові слова: пунктуація, розділові знаки, виразне читання, синтаксис, інтегроване навчання.uk
dc.description.abstractAccording to the framework of the Ukrainian language for primary school, the actual demands to the teaching punctuation have been determined. The methodic of the integrated teaching of the rules of positioning punctuation marks based on syntaxes and expressive reading have been considered – usage of tones and pauses for clarifying the sentences according to the purpose of the utterance, exclamation, addressing, homogeneous members of the sentences, complex sentences. The emphasis has been put on developing punctuation skills through exercises and tasks of the principles of regularity, consistency, visual aids, leading role of a teacher, students’ activity and conscience. Key words: punctuation, punctuation marks, expressive reading, syntaxes, integrated teaching.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпунктуаціяuk
dc.subjectрозділові знакиuk
dc.subjectвиразне читанняuk
dc.subjectсинтаксисuk
dc.subjectінтегроване навчанняuk
dc.titleІнтегроване навчання української пунктуації на основі виразного читання учнів початкових класівuk
dc.title.alternativeIntegrated teaching of the ukrainian punctuation based on expressive reading for the primary schoolchildrenuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.