Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11468
Назва: Інтегроване навчання української пунктуації на основі виразного читання учнів початкових класів
Інші назви: Integrated teaching of the ukrainian punctuation based on expressive reading for the primary schoolchildren
Автори: Гончарук, Олена Миколаївна
Ключові слова: пунктуація, розділові знаки, виразне читання, синтаксис, інтегроване навчання
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Гончарук, О. М. Інтегроване навчання української пунктуації на основі виразного читання учнів початкових класів [Текст] / О. М. Гончарук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 39–42. – Бібліогр.: с. 42 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Відповідно до програми з української мови для початкових класів виокремлено актуальні вимоги навчання пунктуації. Окреслено методику інтегрованого вивчення правил розставлення розділових знаків на основі синтаксису і виразного читання – використання інтонування і паузації для виділення речень за метою висловлювання, окличністю, звертання, однорідних членів речення, складних речень. Зосереджено увагу на виробленні пунктуаційних умінь за допомогою вправ і завдань із дотриманням принципів систематичності, послідовності, наочності, провідної ролі вчителя, активності і свідомості учнів. Ключові слова: пунктуація, розділові знаки, виразне читання, синтаксис, інтегроване навчання.
According to the framework of the Ukrainian language for primary school, the actual demands to the teaching punctuation have been determined. The methodic of the integrated teaching of the rules of positioning punctuation marks based on syntaxes and expressive reading have been considered – usage of tones and pauses for clarifying the sentences according to the purpose of the utterance, exclamation, addressing, homogeneous members of the sentences, complex sentences. The emphasis has been put on developing punctuation skills through exercises and tasks of the principles of regularity, consistency, visual aids, leading role of a teacher, students’ activity and conscience. Key words: punctuation, punctuation marks, expressive reading, syntaxes, integrated teaching.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11468
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.