Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11472
Назва: Історичні та соціально-культурні передумови формування професійної освіти у Закарпатті
Інші назви: Historical and social-cultural background for the formation of vocational education in Transcarpathia
Автори: Дацків, Ірина Євгенівна
Ключові слова: професійна освіта, історичні передумови, соціально-історичні передумови, перші навчальні заклади, навчально-виховні інституції, Закарпаття
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Дацків, І. Є. Історичні та соціально-культурні передумови формування професійної освіти у Закарпатті [Текст] / І. Є. Дацків // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 54–57. – Бібліогр.: с. 57 (14 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються історичні та соціально-культурні передумови формування професійної освіти у Закарпатті. Розкривається процес створення перших навчальних закладів, які надавали професійну підготовку. Головним досягненням державного управління освіти був перехід закладів під державний контроль незалежно від форм власності, з метою забезпечення єдиної державної політики в галузі освіти та створення необхідних умов для функціонування та розвитку однакових за структурою і типологією навчально-виховних інституцій. Ключові слова: професійна освіта, історичні передумови, соціально-історичні передумови, перші навчальні заклади, навчально-виховні інституції, Закарпаття.
The article deals with the historical and social-cultural background for the formation of vocational education in Transcarpathia. The process of establishing of of first educational institutions providing vocational training has been revealed. The main achievement of state educational administration was the transition of institutions under state control, regardless of ownership forms to ensure a unified state policy in the field of education and to create the necessary conditions for the functioning and development of the same structural and typological educational institutions. Key words: vocational education, historical background, social-historical background, first educational institutions, educational institutions, Transcarpathia.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11472
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.