Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11473
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДерев’янко, Олена Василівна-
dc.date.accessioned2017-01-24T08:18:38Z-
dc.date.available2017-01-24T08:18:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДерев’янко, О. В. Модель-професіограма майбутнього інженера-магістра машинобудівної галузі, як основа формування професійної компетентності фахівця [Текст] / О. В. Дерев’янко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 58–60. – Бібліогр.: с. 60 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11473-
dc.description.abstractСучасна парадигма вищої освіти України висуває об'єктивну потребу в оновленні професійної підготовки інженерних кадрів. Основним напрямком педагогічної діяльності на сьогоднішній день стало задоволення потреб особистості в знаннях, уміннях, навичках які б дозволили адаптуватися в сучасному світі, а це потребує відповідного найшвидшого втілення в життя моделі професійної компетентності майбутніх інженерів-магістрів машинобудівної галузі. У зв’язку з цим змінюється зміст фахових вимог до професійної підготовки, тобто до професіограми інженера-магістра, що регламентує ряд фахових їх обов'язків. Ключові слова: професійна компетентність, професіограма, модель-професіограма, інженер-магістр машинобудівної галузі.uk
dc.description.abstractThe current paradigm of higher education in Ukraine imposes objective need to update special training of engineers. Today, the focus of educational activity is directed on the needs of an individual in knowledge, abilities and skills, which would allow to adapt to the modern world. It requires fast implementation of the model of professional competency of future Masters-engineers of machine building industry. In this regard, the content of requirements for professional training, as well as, requirements for professiogram of Master-engineer that regulates a number of everyday professional duties teacher is changing. Key words: professional competency, professiogram, model- professiogram, Master-engineer in machine building industry.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectпрофесіограмаuk
dc.subjectмодель-професіограмаuk
dc.subjectінженер-магістр машинобудівної галузіuk
dc.titleМодель-професіограма майбутнього інженера-магістра машинобудівної галузі, як основа формування професійної компетентності фахівцяuk
dc.title.alternativeModel-professiogram of future Master-engineer of machine building industry as the basis to form professional competences of a specialistuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.