Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11473
Назва: Модель-професіограма майбутнього інженера-магістра машинобудівної галузі, як основа формування професійної компетентності фахівця
Інші назви: Model-professiogram of future Master-engineer of machine building industry as the basis to form professional competences of a specialist
Автори: Дерев’янко, Олена Василівна
Ключові слова: професійна компетентність, професіограма, модель-професіограма, інженер-магістр машинобудівної галузі
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Дерев’янко, О. В. Модель-професіограма майбутнього інженера-магістра машинобудівної галузі, як основа формування професійної компетентності фахівця [Текст] / О. В. Дерев’янко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 58–60. – Бібліогр.: с. 60 (10 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Сучасна парадигма вищої освіти України висуває об'єктивну потребу в оновленні професійної підготовки інженерних кадрів. Основним напрямком педагогічної діяльності на сьогоднішній день стало задоволення потреб особистості в знаннях, уміннях, навичках які б дозволили адаптуватися в сучасному світі, а це потребує відповідного найшвидшого втілення в життя моделі професійної компетентності майбутніх інженерів-магістрів машинобудівної галузі. У зв’язку з цим змінюється зміст фахових вимог до професійної підготовки, тобто до професіограми інженера-магістра, що регламентує ряд фахових їх обов'язків. Ключові слова: професійна компетентність, професіограма, модель-професіограма, інженер-магістр машинобудівної галузі.
The current paradigm of higher education in Ukraine imposes objective need to update special training of engineers. Today, the focus of educational activity is directed on the needs of an individual in knowledge, abilities and skills, which would allow to adapt to the modern world. It requires fast implementation of the model of professional competency of future Masters-engineers of machine building industry. In this regard, the content of requirements for professional training, as well as, requirements for professiogram of Master-engineer that regulates a number of everyday professional duties teacher is changing. Key words: professional competency, professiogram, model- professiogram, Master-engineer in machine building industry.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11473
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.