Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11474
Назва: Теоретико-методичні засади лекційного виду занять в дисципліні "Радіаційного, хімічного, біологічного захисту підрозділів прикордонної служби"
Інші назви: Theoretical and methodological foundations of the lecture type classes in the discipline "Radiation, chemical and biological protection of border service units".
Автори: Дзюба, Петро Миколайович
Ключові слова: лекція, методика, екологічна безпека
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Дзюба, П. М. Теоретико-методичні засади лекційного виду занять в дисципліні "Радіаційного, хімічного, біологічного захисту підрозділів прикордонної служби" [Текст] / П. М. Дзюба // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 60–63. – Бібліогр.: с. 62–63 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті визначено роль та місце лекції в процесі професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників у сфері радіаційного, хімічного, біологічного захисту підрозділів прикордонної служби та подано теоретичні засади методики проведення лекцій. Розкрито структуру курсу лекцій з дисципліни "Радіаційного, хімічного, біологічного захисту підрозділів прикордонної служби". Визначено позитивні та негативні аспекти організації та використання лекційного виду занять. подано доцільну методику проведення лекції з урахуванням специфіки навчального матеріалу. Ключові слова: лекція, методика, екологічна безпека.
In the article the role and place of lectures in the training of future officers and border guards in the area of radiation, chemical and biological protection units of border service have been disclosed. The theoretical principles of methods of lecturing have been presented. The structure of the course of lectures on "Radiation, chemical and biological protection of Border Service units" has been provided. Positive and negative aspects of the organization and use of lecture type classes have been defined. The expedient method of lecturing on specific educational material has been proposed. Key words: lecture, technique, protection against weapons of mass destruction.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11474
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.