Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11479
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІшутіна, Олена Євгенівна-
dc.date.accessioned2017-01-24T08:46:39Z-
dc.date.available2017-01-24T08:46:39Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationІшутіна, О. Є. Етапи формування лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови [Текст] / О. Є. Ішутіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 76–79. – Бібліогр.: с. 78 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11479-
dc.description.abstractУ статті окреслено специфіку лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя української мови згідно з сучасними освітніми тенденціями, уточнено її місце в системі професійних компетентностей педагога. Розглянуто послідовність і визначено етапи формування лінгвометодичної компетентності вчителя-словесника, зокрема докладно охарактеризовано період навчання студента в педагогічному виші. Відповідно до навчальних програм і планів професійної підготовки, обґрунтовано доцільність виокремлення трьох етапів формування лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови під час здобуття ним вищої освіти. Ключові слова: вища освіта, лінгвометодична компетентність, етапи формування лінгвометодичної компетентності, учитель української мови.uk
dc.description.abstractThe paper outlines the specifics of linguomethodological competence of the prospective Ukrainian language teacher according to the current educational trends, clarifies its place in the professional competence of the teacher. The sequence and the stages of forming the teacher’s linguomethodological competence are considered; in particular the period of students’ learning in pedagogical universities is described in detail. According to the educational programs and plans of professional training, the author substantiates the expediency of separation of three stages in forming prospective Ukrainian language teacher’s linguomethodological competence while obtaining his higher education. Key words: higher education, linguomethodological competence, stages of forming linguomethodological competence, teacher of Ukrainian language.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectлінгвометодична компетентністьuk
dc.subjectетапи формування лінгвометодичної компетентностіuk
dc.subjectучитель української мовиuk
dc.titleЕтапи формування лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мовиuk
dc.title.alternativeStages of forming prospective native language teachers’ linguomethodological competenceuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.