Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11479
Назва: Етапи формування лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови
Інші назви: Stages of forming prospective native language teachers’ linguomethodological competence
Автори: Ішутіна, Олена Євгенівна
Ключові слова: вища освіта, лінгвометодична компетентність, етапи формування лінгвометодичної компетентності, учитель української мови
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Ішутіна, О. Є. Етапи формування лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови [Текст] / О. Є. Ішутіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 76–79. – Бібліогр.: с. 78 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено специфіку лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя української мови згідно з сучасними освітніми тенденціями, уточнено її місце в системі професійних компетентностей педагога. Розглянуто послідовність і визначено етапи формування лінгвометодичної компетентності вчителя-словесника, зокрема докладно охарактеризовано період навчання студента в педагогічному виші. Відповідно до навчальних програм і планів професійної підготовки, обґрунтовано доцільність виокремлення трьох етапів формування лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови під час здобуття ним вищої освіти. Ключові слова: вища освіта, лінгвометодична компетентність, етапи формування лінгвометодичної компетентності, учитель української мови.
The paper outlines the specifics of linguomethodological competence of the prospective Ukrainian language teacher according to the current educational trends, clarifies its place in the professional competence of the teacher. The sequence and the stages of forming the teacher’s linguomethodological competence are considered; in particular the period of students’ learning in pedagogical universities is described in detail. According to the educational programs and plans of professional training, the author substantiates the expediency of separation of three stages in forming prospective Ukrainian language teacher’s linguomethodological competence while obtaining his higher education. Key words: higher education, linguomethodological competence, stages of forming linguomethodological competence, teacher of Ukrainian language.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11479
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.