Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11479
Title: Етапи формування лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови
Other Titles: Stages of forming prospective native language teachers’ linguomethodological competence
Authors: Ішутіна, Олена Євгенівна
Keywords: вища освіта, лінгвометодична компетентність, етапи формування лінгвометодичної компетентності, учитель української мови
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Ішутіна, О. Є. Етапи формування лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови [Текст] / О. Є. Ішутіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 76–79. – Бібліогр.: с. 78 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті окреслено специфіку лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя української мови згідно з сучасними освітніми тенденціями, уточнено її місце в системі професійних компетентностей педагога. Розглянуто послідовність і визначено етапи формування лінгвометодичної компетентності вчителя-словесника, зокрема докладно охарактеризовано період навчання студента в педагогічному виші. Відповідно до навчальних програм і планів професійної підготовки, обґрунтовано доцільність виокремлення трьох етапів формування лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови під час здобуття ним вищої освіти. Ключові слова: вища освіта, лінгвометодична компетентність, етапи формування лінгвометодичної компетентності, учитель української мови.
The paper outlines the specifics of linguomethodological competence of the prospective Ukrainian language teacher according to the current educational trends, clarifies its place in the professional competence of the teacher. The sequence and the stages of forming the teacher’s linguomethodological competence are considered; in particular the period of students’ learning in pedagogical universities is described in detail. According to the educational programs and plans of professional training, the author substantiates the expediency of separation of three stages in forming prospective Ukrainian language teacher’s linguomethodological competence while obtaining his higher education. Key words: higher education, linguomethodological competence, stages of forming linguomethodological competence, teacher of Ukrainian language.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11479
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.