Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11480
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКайдан, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorПащенко, Зоя Дмитрівна-
dc.date.accessioned2017-01-24T08:50:33Z-
dc.date.available2017-01-24T08:50:33Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКайдан, Н. В. Організація системи поточного самоконтролю результатів оцінювання [Текст] / Н. В. Кайдан, З. Д. Пащенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 79–82. – Бібліогр.: с. 82 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11480-
dc.description.abstractРеалізація основних положень Болонської Декларації передбачає підвищення у студентів відповідальності за результат навчання, розвиток навичок самоосвіти і самоконтролю. Організація самоконтролю стає важливою педагогічною складовою вищої освіти. У статті проаналізовано поняття самоконтролю та його місце в процесі навчання. З урахуванням різних аспектів самоконтролю на прикладі дисципліни «Лінійна алгебра» розроблено карти оцінювання, які є дієвим і комунікативним інструментом для самоконтролю та впливу викладача на освітній процес. В подальших дослідженнях слід розвивати інші способи впровадження самоконтролю в навчальний процес. Ключові слова: самоосвіта, навчання самоконтролю, організація самоконтролю.uk
dc.description.abstractThe implementation of the main provisions of the Bologna Declaration provides the increase of students’ responsibility for learning outcomes, developing skills of self-education and self-control. Self-organization becomes an important educational component of higher education. The article analyzes the concept of self-control and its place in the learning process. Including various aspects of self-discipline on the example of "Linear Algebra", assessments cards that are effective and communicative tool for self-control and teacher’s impact on education process are designed. In further studies other ways of implementing self-control in the learning process should be developed. Key words: self-education, self-control learning, self-control organization.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectсамоосвітаuk
dc.subjectнавчання самоконтролюuk
dc.subjectорганізація самоконтролюuk
dc.titleОрганізація системи поточного самоконтролю результатів оцінюванняuk
dc.title.alternativeOrganization of current self-control assessment resultsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.