Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11480
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кайдан, Наталія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Пащенко, Зоя Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-24T08:50:33Z | - |
dc.date.available | 2017-01-24T08:50:33Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Кайдан, Н. В. Організація системи поточного самоконтролю результатів оцінювання [Текст] / Н. В. Кайдан, З. Д. Пащенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 79–82. – Бібліогр.: с. 82 (6 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11480 | - |
dc.description.abstract | Реалізація основних положень Болонської Декларації передбачає підвищення у студентів відповідальності за результат навчання, розвиток навичок самоосвіти і самоконтролю. Організація самоконтролю стає важливою педагогічною складовою вищої освіти. У статті проаналізовано поняття самоконтролю та його місце в процесі навчання. З урахуванням різних аспектів самоконтролю на прикладі дисципліни «Лінійна алгебра» розроблено карти оцінювання, які є дієвим і комунікативним інструментом для самоконтролю та впливу викладача на освітній процес. В подальших дослідженнях слід розвивати інші способи впровадження самоконтролю в навчальний процес. Ключові слова: самоосвіта, навчання самоконтролю, організація самоконтролю. | uk |
dc.description.abstract | The implementation of the main provisions of the Bologna Declaration provides the increase of students’ responsibility for learning outcomes, developing skills of self-education and self-control. Self-organization becomes an important educational component of higher education. The article analyzes the concept of self-control and its place in the learning process. Including various aspects of self-discipline on the example of "Linear Algebra", assessments cards that are effective and communicative tool for self-control and teacher’s impact on education process are designed. In further studies other ways of implementing self-control in the learning process should be developed. Key words: self-education, self-control learning, self-control organization. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.subject | самоосвіта | uk |
dc.subject | навчання самоконтролю | uk |
dc.subject | організація самоконтролю | uk |
dc.title | Організація системи поточного самоконтролю результатів оцінювання | uk |
dc.title.alternative | Organization of current self-control assessment results | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ПОТОЧНОГО САМОКОНТРОЛЮ РЕЗУЛЬТАТІВ ОЦІНЮВАННЯ.pdf | 304.59 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.