Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11480
Назва: | Організація системи поточного самоконтролю результатів оцінювання |
Інші назви: | Organization of current self-control assessment results |
Автори: | Кайдан, Наталія Володимирівна Пащенко, Зоя Дмитрівна |
Ключові слова: | самоосвіта, навчання самоконтролю, організація самоконтролю |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Кайдан, Н. В. Організація системи поточного самоконтролю результатів оцінювання [Текст] / Н. В. Кайдан, З. Д. Пащенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 79–82. – Бібліогр.: с. 82 (6 назв). |
Короткий огляд (реферат): | Реалізація основних положень Болонської Декларації передбачає підвищення у студентів відповідальності за результат навчання, розвиток навичок самоосвіти і самоконтролю. Організація самоконтролю стає важливою педагогічною складовою вищої освіти. У статті проаналізовано поняття самоконтролю та його місце в процесі навчання. З урахуванням різних аспектів самоконтролю на прикладі дисципліни «Лінійна алгебра» розроблено карти оцінювання, які є дієвим і комунікативним інструментом для самоконтролю та впливу викладача на освітній процес. В подальших дослідженнях слід розвивати інші способи впровадження самоконтролю в навчальний процес.
Ключові слова: самоосвіта, навчання самоконтролю, організація самоконтролю. The implementation of the main provisions of the Bologna Declaration provides the increase of students’ responsibility for learning outcomes, developing skills of self-education and self-control. Self-organization becomes an important educational component of higher education. The article analyzes the concept of self-control and its place in the learning process. Including various aspects of self-discipline on the example of "Linear Algebra", assessments cards that are effective and communicative tool for self-control and teacher’s impact on education process are designed. In further studies other ways of implementing self-control in the learning process should be developed. Key words: self-education, self-control learning, self-control organization. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11480 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ПОТОЧНОГО САМОКОНТРОЛЮ РЕЗУЛЬТАТІВ ОЦІНЮВАННЯ.pdf | 304.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.