Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11487
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарбованець, Олена Іванівна-
dc.date.accessioned2017-01-24T09:53:53Z-
dc.date.available2017-01-24T09:53:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКарбованець, О. І. Удосконалення підходів щодо формування знань студентів з мікробіології в умовах сучасної вищої медичної освіти [Текст] / О. І. Карбованець // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 74–76. – Бібліогр. : с. 76 (18 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11487-
dc.description.abstractУ статті викладено та проаналізовано основні підходи щодо формування знань студентів з мікробіології, які є затребуваними в професійній діяльності медика. Визначені підходи включають: проектні технології навчання, різнопланову самостійну роботу, технології особистісно- орієнтованого, проблемного навчання та участь студентів у предметному науковому гуртку. Встановлено, що їх використання у навчальному процесі, в комплексі забезпечують вдосконалення традиційної методики навчання мікробіології та позитивно впливають на процес і результат формування знань студентів. Впровадження визначених підходів вбачаємо не тільки при навчанні мікробіології, а і у процесі вивчення інших природничих дисциплін. Ключові слова: удосконалення, підходи, знання, формування знань, студенти, мікробіологія, сучасна вища освітаuk
dc.description.abstractKnowledge of microbiology is popular in the medical profession that requires improvement and approaches to its formation. The main factors shaping students' knowledge of medical microbiology majors in accordance with the reform of higher medical education. The state of the problem has been considered on the basis of scientific literature. It has been shown that certain approaches that include the use of: project technology training, self-study diverse, technology-centered, problem-based learning and participation of students in the objective scientific circles, being united by a common purpose and objectives, together, contribute to the formation of effective knowledge and ensure the improvement of traditional teaching methods microbiology. Prospects for further research have been indicated to see the introduction of defined approaches not only in teaching microbiology but also in the study of natural sciences other higher education institutions in view of the development of the national higher medical education in the context of European integration processes. Key words: improvement, approaches, knowledge, knowledge creation, students, microbiology, modern higher medical educationuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectудосконаленняuk
dc.subjectпідходиuk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectформування знаньuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectмікробіологіяuk
dc.subjectсучасна вища освітаuk
dc.titleУдосконалення підходів щодо формування знань студентів з мікробіології в умовах сучасної вищої медичної освітиuk
dc.title.alternativeApproaches to improve the formation of students' knowledge on microbiology in today's higher medical educational institutionsen
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015
Наукові публікації кафедри мікробіології, вірусології та імунології з курсом інфекційних хвороб



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.