Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11487
Назва: Удосконалення підходів щодо формування знань студентів з мікробіології в умовах сучасної вищої медичної освіти
Інші назви: Approaches to improve the formation of students' knowledge on microbiology in today's higher medical educational institutions
Автори: Карбованець, Олена Іванівна
Ключові слова: удосконалення, підходи, знання, формування знань, студенти, мікробіологія, сучасна вища освіта
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Карбованець, О. І. Удосконалення підходів щодо формування знань студентів з мікробіології в умовах сучасної вищої медичної освіти [Текст] / О. І. Карбованець // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 74–76. – Бібліогр. : с. 76 (18 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті викладено та проаналізовано основні підходи щодо формування знань студентів з мікробіології, які є затребуваними в професійній діяльності медика. Визначені підходи включають: проектні технології навчання, різнопланову самостійну роботу, технології особистісно- орієнтованого, проблемного навчання та участь студентів у предметному науковому гуртку. Встановлено, що їх використання у навчальному процесі, в комплексі забезпечують вдосконалення традиційної методики навчання мікробіології та позитивно впливають на процес і результат формування знань студентів. Впровадження визначених підходів вбачаємо не тільки при навчанні мікробіології, а і у процесі вивчення інших природничих дисциплін. Ключові слова: удосконалення, підходи, знання, формування знань, студенти, мікробіологія, сучасна вища освіта
Knowledge of microbiology is popular in the medical profession that requires improvement and approaches to its formation. The main factors shaping students' knowledge of medical microbiology majors in accordance with the reform of higher medical education. The state of the problem has been considered on the basis of scientific literature. It has been shown that certain approaches that include the use of: project technology training, self-study diverse, technology-centered, problem-based learning and participation of students in the objective scientific circles, being united by a common purpose and objectives, together, contribute to the formation of effective knowledge and ensure the improvement of traditional teaching methods microbiology. Prospects for further research have been indicated to see the introduction of defined approaches not only in teaching microbiology but also in the study of natural sciences other higher education institutions in view of the development of the national higher medical education in the context of European integration processes. Key words: improvement, approaches, knowledge, knowledge creation, students, microbiology, modern higher medical education
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11487
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015
Наукові публікації кафедри мікробіології, вірусології та імунології з курсом інфекційних хвороб



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.