Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКепша, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-01-24T10:04:09Z-
dc.date.available2017-01-24T10:04:09Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКепша, О. М. ІК-компетентність викладачів загальноосвітніх дисциплін професійно-технічних навчальних закладів – вимога часу [Текст] / О. М. Кепша // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 79–81. – Бібліогр. : с. 81 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11489-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз визначень поняття інформаційно-комунікаційної компетентності за ключовими ознаками. Проаналізовано сутність ключових ознак інформаційно-комунікаційної компетентності. З метою розкриття змісту явища «інформаційно-комунікаційна компетентність», розглянуто його складові. Уточнено значення поняття «інформаційна компетентність» на основі інтеграції ключових компетенцій. Запропоновано авторське визначення поняття ІК-компетентність викладачів загальноосвітніх дисциплін. Ключові слова: компетентність, інформаційно-комунікаційна компетентність, інформація, комунікація, викладач.uk
dc.description.abstractNowadaya the information and communication competence of teachers of general subjects as part of professional competence ia a very topical issue. The author of the article has presented the analysis of the definitions the information and communication competence on key characteristics. The essence of the key characteristics the information and communication competence has been considered. The purpose of disclosure in the phenomenon of "information and communication competence" has been defined. The meaning of the "information competence" based on the integration of key competencies has been clarified. Particular activities of the teachers in the aspect of using and processing the information have been mentioned. The author has suggested his own definition of "information and communication competence the teachers of general education subjects" in vocational education. The emphasis has been made on the need to promote the enrichment of teachers` knowledge, skills of information and communication technologies of communication, as well as intellectual capabilities, implementation of interactive dialogue in a single information space. Key words: competence, communication competence, information, communication, and teacher.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційна компетентністьuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectвикладачuk
dc.titleІК-компетентність викладачів загальноосвітніх дисциплін професійно-технічних навчальних закладів – вимога часуuk
dc.title.alternativeTo the issue of information and communication competence of teachers of general education subjects in vocational schoolsen
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2015 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 36



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.