Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11491
Назва: Сучасні наукові підходи до організації позааудиторної діяльності майбутніх учителів математики
Інші назви: Modern scientific approaches to the organization of extracurricular activity of future mathematics teachers
Автори: Ковальчук, Олена Антонівна
Ключові слова: професійне становлення, позааудиторна діяльність, підхід, особистісно-орієнтований, компетентнісний, аксіологічний, технологічний підходи
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Ковальчук, О. А. Сучасні наукові підходи до організації позааудиторної діяльності майбутніх учителів математики [Текст] / О. А. Ковальчук // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С.85–88. – Бібліогр. : с. 88 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сучасні наукові підходи до організації позааудиторної діяльності у професійному становленні майбутніх учителів математики. Особистісно- орієнтований підхід забезпечує врахування суб’єктного досвіду студента. Відповідно до аксіологічного підходу здійснення професійної підготовки у позааудиторний час передбачає як врахування цінностей та ціннісних орієнтацій майбутнього педагога, так і розуміння його як найвищої мети та цінності суспільного розвитку. Компетентнісний – допомагає визначити ступінь готовності випускника до професійно-особистісної конкуренції в умовах ринку праці. Технологічний підхід передбачає застосування його на рівні проектування педагогічної технології. Ключові слова: професійне становлення, позааудиторна діяльність, підхід, особистісно-орієнтований, аксіологічний, компетентнісний, технологічний підходи.
The modern scientific approaches to extracurricular activities in the professional becoming of a future Mathematics teacher (personality oriented, axiological, competence, technology) have been analyzes. Personality oriented approach ensures consideration of subjective experience of the student. According to the axiological approach exercise training in extracurricular time involves a consideration of values and values of each student, and understanding it as the highest goals and values of social development. Competency based approach helps to determine the readiness of graduates for professional and personal compete in the labor market. The technological approach involves the use of it at the design of educational technology. Analysis of the above mentioned approaches has allowed us to define the features of extracurricular activities, identify the underlying fundamentals of the organization and reveal the mechanisms of implementation of extracurricular work, taking into account the dynamics of the internal connections. Basic results of the researsh are applied in the educational process of higher educational establishments. Key words: professional becoming, extracurricular activity, approach, personality oriented, axiological, competence, technological approaches.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11491
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.