Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11526
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорнієнко, Віта Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-01-26T10:31:37Z-
dc.date.available2017-01-26T10:31:37Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКорнієнко, В. В. Традиційні та сучасні форми та методи організації навчальної діяльності бакалаврів гуманітарних наук з прикладної лінгвістики (досвід США) [Текст] / В. В. Корнієнко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 94–98. – Бібліогр.: с. 97 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11526-
dc.description.abstractУ статті розглянуті основні сучасні тенденції в розвитку американської теорії й практики навчання у вищій школі. Проаналізовано різні форми організації групової й індивідуальної діяльності студентів. Визначено трактування термінів «метод навчання» та «форма організації навчання». Розглянуто активні та пасивні методи навчання. Вивчені сучасні форми та методи підготовки студентів у американській системі вищої освіти. Проаналізовано та визначено методи та підходи навчання на яких базується професійна підготовка бакалаврів гуманітарних наук з прикладної лінгвістики. Ключові слова: метод навчання, форма організації навчання, холізм, редукціонізм, «польове навчання».uk
dc.description.abstractThe article considers the main trends in the development of American modern theory and practice of teaching in higher education. It analyzes different forms of group and individual work of students. It defines interpretation of the terms "teaching method" and "a form of organization of learning." It considers passive and active learning methods. It studies modern forms and methods of training students in American higher education system. In addition, it analyzes and determines the methods and approaches of learning, which is based on the training of Bachelors of Arts in Applied Linguistics. Key words: teaching method, a form of organization of learning, holism, reductionism, "field training."uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectметод навчанняuk
dc.subjectформа організації навчанняuk
dc.subjectхолізмuk
dc.subjectредукціонізмuk
dc.subject«польове навчання»uk
dc.titleТрадиційні та сучасні форми та методи організації навчальної діяльності бакалаврів гуманітарних наук з прикладної лінгвістики (досвід США)uk
dc.title.alternativeTraditional and modern forms and methods of bachelors of arts in applied linguistics preparation (the USA experience).uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.