Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11526
Назва: Традиційні та сучасні форми та методи організації навчальної діяльності бакалаврів гуманітарних наук з прикладної лінгвістики (досвід США)
Інші назви: Traditional and modern forms and methods of bachelors of arts in applied linguistics preparation (the USA experience).
Автори: Корнієнко, Віта Вікторівна
Ключові слова: метод навчання, форма організації навчання, холізм, редукціонізм, «польове навчання»
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Корнієнко, В. В. Традиційні та сучасні форми та методи організації навчальної діяльності бакалаврів гуманітарних наук з прикладної лінгвістики (досвід США) [Текст] / В. В. Корнієнко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 94–98. – Бібліогр.: с. 97 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті основні сучасні тенденції в розвитку американської теорії й практики навчання у вищій школі. Проаналізовано різні форми організації групової й індивідуальної діяльності студентів. Визначено трактування термінів «метод навчання» та «форма організації навчання». Розглянуто активні та пасивні методи навчання. Вивчені сучасні форми та методи підготовки студентів у американській системі вищої освіти. Проаналізовано та визначено методи та підходи навчання на яких базується професійна підготовка бакалаврів гуманітарних наук з прикладної лінгвістики. Ключові слова: метод навчання, форма організації навчання, холізм, редукціонізм, «польове навчання».
The article considers the main trends in the development of American modern theory and practice of teaching in higher education. It analyzes different forms of group and individual work of students. It defines interpretation of the terms "teaching method" and "a form of organization of learning." It considers passive and active learning methods. It studies modern forms and methods of training students in American higher education system. In addition, it analyzes and determines the methods and approaches of learning, which is based on the training of Bachelors of Arts in Applied Linguistics. Key words: teaching method, a form of organization of learning, holism, reductionism, "field training."
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11526
Розташовується у зібраннях:2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 33



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.