Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11528
Title: Основи моделювання хмарно орієнторованного навчального середовища учня загальноосвітнього навчального закладу
Other Titles: Fundamentals of simulation the cloud oriented learning environment of children at secondary schools (COLE)
Authors: Литвинова, Світлана Григорівна
Keywords: хмарно орієнтоване, навчальне середовище, структурна модель, ХОНС, e-learning, модель навчального середовища учня, хмарні технології
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Литвинова, С. Г. Основи моделювання хмарно орієнторованного навчального середовища учня загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / С. Г. Литвинова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 101–108. – Бібліогр.: с. 107 (18 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовано правову основу для формування хмаро орієнтованого навчального середовища (ХОНС) середніх шкіл, термін «модель», «моделювання», етапів моделювання. Обґрунтовано проведення мисленного експерименту, визначені якості учнів, що формуються при використанні ХОНС. Розроблено структурну модель і описано вимоги до базової моделі ХОНС, яке базується на наступних компонентах: системі веб-сайтів, електронній пошті, банку навчальних матеріалів, блогах, сховищі документів, внутрішній соціальній мережі, дослідницьких групах, календарях, конференціях. Ця модель може бути базовою для загальноосвітніх шкіл усіх типів і форм освіти. Ключові слова: хмарно орієнтоване, навчальне середовище, структурна модель, ХОНС, e-learning, модель навчального середовища учня, хмарні технології.
The legal basis for the formation of the cloud oriented learning environment (COLE) of secondary schools has been analyzed as well as the term «model», «simulation», modeling stages. The conducting of mental experiment has been justified, the qualities of pupils have been defined generated while using the COLE. The structural model has been created, the damnds to the basic model of the COLE have been detailed based on the following components: system of websites, emails, bank of teaching materials, blogs, document repository, an internal social network, study groups, calendars, conference. The model can become the base for schools of all types and forms of education. Key words: cloud oriented, learning environment, structural model, COLE, e-learning, model of learning environment of a pupil, cloud technology.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11528
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.