Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11542
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Полюк, Віктор Степанович | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-26T11:33:18Z | - |
dc.date.available | 2017-01-26T11:33:18Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Полюк, В. С. Принципи формування професійної готовності персоналу прикордонного відомства [Текст] / В. С. Полюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 149–152. – Бібліогр.: с. 151–152 (7 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11542 | - |
dc.description.abstract | В статті досліджене питання ефективного формування професійної готовності персоналу прикордонного відомства. Проаналізовано основні принципи навчання. На основі теоретичного аналізу визначено групи принципів формування професійної готовності персоналу прикордонного відомства до виконання службових обов’язків з урахуванням специфі4ки діяльності відомства. Розроблено чотири групи принципів, які стали основою для оптимальної організації навчально-виховного процесу. До них віднесено: соціально-політична, психолого-педагогічна, організаційна та специфічна. Ключові слова: принципи навчання, професійна готовність, прикордонне відомство, професійна підготовка. | uk |
dc.description.abstract | The article explored the issue of forming effective professional readiness of border agency staff. The basic principles of learning have been considered. Based on the theoretical analysis the principles of formation of professional readiness of border agency staff to perform their duties have been defined, taking into account the specifics of the department. The group of four principles have been defined which are the basis for the optimal organization of the educational process. These include: social, political, psychological, pedagogical, organizational and specific. Key words: principles of teaching, professional preparedness, border agencies, professional training. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | принципи навчання | uk |
dc.subject | професійна готовність | uk |
dc.subject | прикордонне відомство | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.title | Принципи формування професійної готовності персоналу прикордонного відомства | uk |
dc.title.alternative | Principles of professional readiness of border agency staff | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 33 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ПРИКОРДОННОГО ВІДОМСТВА.pdf | 360.99 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.