Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11542
Название: Принципи формування професійної готовності персоналу прикордонного відомства
Другие названия: Principles of professional readiness of border agency staff
Авторы: Полюк, Віктор Степанович
Ключевые слова: принципи навчання, професійна готовність, прикордонне відомство, професійна підготовка
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Полюк, В. С. Принципи формування професійної готовності персоналу прикордонного відомства [Текст] / В. С. Полюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 149–152. – Бібліогр.: с. 151–152 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): В статті досліджене питання ефективного формування професійної готовності персоналу прикордонного відомства. Проаналізовано основні принципи навчання. На основі теоретичного аналізу визначено групи принципів формування професійної готовності персоналу прикордонного відомства до виконання службових обов’язків з урахуванням специфі4ки діяльності відомства. Розроблено чотири групи принципів, які стали основою для оптимальної організації навчально-виховного процесу. До них віднесено: соціально-політична, психолого-педагогічна, організаційна та специфічна. Ключові слова: принципи навчання, професійна готовність, прикордонне відомство, професійна підготовка.
The article explored the issue of forming effective professional readiness of border agency staff. The basic principles of learning have been considered. Based on the theoretical analysis the principles of formation of professional readiness of border agency staff to perform their duties have been defined, taking into account the specifics of the department. The group of four principles have been defined which are the basis for the optimal organization of the educational process. These include: social, political, psychological, pedagogical, organizational and specific. Key words: principles of teaching, professional preparedness, border agencies, professional training.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11542
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.