Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11543
Title: Критерії, показники та рівні правової вихованості майбутнього фахівця (студента вищого навчального закладу) як системної якості особистості
Other Titles: Сriterias, indexes and levels of legal education of future specialists (higher educational establishment student) as a system quality of an individual
Authors: Попадич, Олена Олександрівна
Keywords: особистість, правова вихованість, критерії правової вихованості, показники критеріїв правової вихованості, рівні правової вихованості, майбутній фахівець, студент вищого навчального закладу
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Попадич, О. О. Критерії, показники та рівні правової вихованості майбутнього фахівця (студента вищого навчального закладу) як системної якості особистості [Текст] / О. О. Попадич // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 152–155. – Бібліогр.: с. 155 (11 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті досліджено критерії, показники та рівні правової вихованості майбутнього фахівця (студента вищого навчального закладу) як системної якості особистості; проаналізовано та розкрито сутність аналітичного, синтетичного та інтегрально-аналітичного підходів щодо визначення рівня морально-правового розвитку особистості; запропоновано перелік критеріїв правової вихованості майбутнього фахівця (студента вищого навчального закладу), розкрито їхні показники та рівневі характеристики з метою проведення діагностичних зрізів для оцінювання стану та рівня правової вихованості майбутніх фахівців, а також підбору ефективних форм, методів та прийомів правового виховання у вищому навчальному закладі. Ключові слова: особистість, правова вихованість, критерії правової вихованості, показники критеріїв правової вихованості, рівні правової вихованості, майбутній фахівець, студент вищого навчального закладу.
The essence of analytical, synthetic and integral-analytical approaches about the level of personality's moral-legal development determination has been analysed and exposed. The criteria list of future specialists legal education has been offered, their indexes and level descriptions have been exposed with the purpose of diagnostic cuts leadthrough for the evaluation of the state and level of future specialists legal education. The selection of effective forms and methods of legal education in higher educational establishments has been providedschool. Key words: personality, legal education, legal education criterias, legal education indexes, legal education levels, future specialist, higher educational establishment student.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11543
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.