Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11553
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСлюсар, Тетяна Антонівна-
dc.date.accessioned2017-01-26T12:05:13Z-
dc.date.available2017-01-26T12:05:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСлюсар, Т. А. Сутність, зміст і функції педагогічної діагностики професійної компетентності [Текст] / Т. А. Слюсар // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 182–184. – Бібліогр.: с. 184 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11553-
dc.description.abstractСтаттю присвячено опису сутності, змісту і функцій педагогічної діагностики професійної компетентності майбутніх учителів. Розкрито сутність поняття педагогічна діагностика, виділено основні види діагностування. Окреслено порядок дій при діагностуванні. Чітко виокремлено основні об’єкти та функції педагогічної діагностики. Описані найуживаніші методи контролю. Ключові слова: педагогічна діагностика, контроль, вчитель, діагностування, знання, уміння.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the nature, content and features of educational assessment of professional competence of future teachers. The essence of the concept of pedagogical diagnostics has been disclosed, the main types of diagnosis have been defined. The procedure order in diagnosing has been outlined. The basic objects and functions of educational assessment have been singled out. The most common methods of control have been named. Key words: pedagogical diagnostics, monitoring, teacher, diagnosis, knowledge, skills.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпедагогічна діагностикаuk
dc.subjectконтрольuk
dc.subjectвчительuk
dc.subjectдіагностуванняuk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectумінняuk
dc.titleСутність, зміст і функції педагогічної діагностики професійної компетентностіuk
dc.title.alternativeNature, content and functions of educational assessment of professional competenceuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.