Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11553
Назва: Сутність, зміст і функції педагогічної діагностики професійної компетентності
Інші назви: Nature, content and functions of educational assessment of professional competence
Автори: Слюсар, Тетяна Антонівна
Ключові слова: педагогічна діагностика, контроль, вчитель, діагностування, знання, уміння
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Слюсар, Т. А. Сутність, зміст і функції педагогічної діагностики професійної компетентності [Текст] / Т. А. Слюсар // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 182–184. – Бібліогр.: с. 184 (8 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено опису сутності, змісту і функцій педагогічної діагностики професійної компетентності майбутніх учителів. Розкрито сутність поняття педагогічна діагностика, виділено основні види діагностування. Окреслено порядок дій при діагностуванні. Чітко виокремлено основні об’єкти та функції педагогічної діагностики. Описані найуживаніші методи контролю. Ключові слова: педагогічна діагностика, контроль, вчитель, діагностування, знання, уміння.
The author of the article has considered the nature, content and features of educational assessment of professional competence of future teachers. The essence of the concept of pedagogical diagnostics has been disclosed, the main types of diagnosis have been defined. The procedure order in diagnosing has been outlined. The basic objects and functions of educational assessment have been singled out. The most common methods of control have been named. Key words: pedagogical diagnostics, monitoring, teacher, diagnosis, knowledge, skills.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11553
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.