Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11553
Title: Сутність, зміст і функції педагогічної діагностики професійної компетентності
Other Titles: Nature, content and functions of educational assessment of professional competence
Authors: Слюсар, Тетяна Антонівна
Keywords: педагогічна діагностика, контроль, вчитель, діагностування, знання, уміння
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Слюсар, Т. А. Сутність, зміст і функції педагогічної діагностики професійної компетентності [Текст] / Т. А. Слюсар // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 182–184. – Бібліогр.: с. 184 (8 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Статтю присвячено опису сутності, змісту і функцій педагогічної діагностики професійної компетентності майбутніх учителів. Розкрито сутність поняття педагогічна діагностика, виділено основні види діагностування. Окреслено порядок дій при діагностуванні. Чітко виокремлено основні об’єкти та функції педагогічної діагностики. Описані найуживаніші методи контролю. Ключові слова: педагогічна діагностика, контроль, вчитель, діагностування, знання, уміння.
The author of the article has considered the nature, content and features of educational assessment of professional competence of future teachers. The essence of the concept of pedagogical diagnostics has been disclosed, the main types of diagnosis have been defined. The procedure order in diagnosing has been outlined. The basic objects and functions of educational assessment have been singled out. The most common methods of control have been named. Key words: pedagogical diagnostics, monitoring, teacher, diagnosis, knowledge, skills.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11553
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.