Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11555
Назва: Сутність і зміст поняття Інтернет-безпеки сучасного школяра
Інші назви: The essence and substance of student’s Internet security concept
Автори: Столбов, Денис Володимирович
Ключові слова: загроза, ризик, Інтернет-поведінка школяра, основи Інтернет-безпеки, уміння, навички
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Столбов, Д. В. Сутність і зміст поняття Інтернет-безпеки сучасного школяра [Текст] / Д. В. Столбов // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 187–189. – Бібліогр.: с. 189 (10 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статі здійснено теоретичне обґрунтування сутності та змісту поняття Інтернет-безпеки сучасного школяра. Розкрито тлумачення терміну безпеки та його складових в різних сферах діяльності людини. На основі аналізу психолого-педагогічної та технічної літератури визначено роль і місце Інтернет-безпеки в житті держави та в особистій безпеці її громадянина. Ґрунтуючись на працях вітчизняних і зарубіжних науковців та педагогів-практиків, досліджено інформаційний та педагогічний аспекти Інтернет-безпеки, на основі чого дано визначення термінів Інтернет-безпеки учня, загрози та ризику його діяльності у віртуальному просторі, а також висвітлено природу походження Інтернет-небезпек. Ключові слова: загроза, ризик, Інтернет-поведінка школяра, основи Інтернет-безпеки, уміння, навички.
The paper represents theoretical substantiation of the essence and substance of student’s Internet security concept. The interpretation of the Internet security concept and its components were considered in various scopes of people activities. The meaning and place of the Internet security in government life and personal security of its citizen were determined based on an analysis of psycho-pedagogical and technical literature. Information and pedagogical aspects of the Internet security were studied ground on works of domestic and foreign scientists and educational specialists. According to those aspects the student’s Internet security concept, threats and risks of student’s Internet activity and nature of Internet’s dangers were defined. Key words: a threat, a risk, student’s Internet behaviour, Internet security basics, skills, attainments.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11555
Розташовується у зібраннях:2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 33

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СУТНІСТЬ І ЗМІСТ ПОНЯТТЯ ІНТЕРНЕТ-БЕЗПЕКИ СУЧАСНОГО ШКОЛЯРА.pdf264.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.