Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11559
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрегуб, Ольга Дмитрівна-
dc.date.accessioned2017-01-26T12:18:09Z-
dc.date.available2017-01-26T12:18:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТрегуб, О. Д. Методика організації проблемного навчання студентів–педагогів [Текст] / О. Д. Трегуб // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 196–199. – Бібліогр.: с. 199 (4 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11559-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано методи та форми організації навчального процесу студентів-педагогів за допомогою проблемного навчання. Розглянуто форми навчальних занять та структурні елементи заняття. Доводиться, що застосування проблемних ситуацій у навчальному процесі студентів-педагогів, формує творчу особу, здатну логічно мислити, знаходити рішення в різних проблемних ситуаціях, здатну систематизувати і накопичувати знання, здібну до високого самоаналізу, саморозвитку і самокорекції. Ключові слова: методика, проблемне навчання, проблемна ситуація, проблемне заняття.uk
dc.description.abstractThe author of the article has analysed methods and forms of organization of educational process of students-pedagogues based on problem teaching. The forms of lessons and structural elements of employment have been considered. It has been proved that application of problem situations in the educational process of students-pedagogues forms the creative person, capable logically to think, find a decision in different problem situations, capable to systematize and accumulate knowledge, apt at high self-examination, self-impval and self correction. Key words: method, problem-based teaching, problem situation, problem lesson.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectметодикаuk
dc.subjectпроблемне навчанняuk
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk
dc.subjectпроблемне заняттяuk
dc.titleМетодика організації проблемного навчання студентів-педагогівuk
dc.title.alternativeMethodlogy of organization of problem-based teaching of students-pedagoguesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.