Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11559
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Трегуб, Ольга Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-26T12:18:09Z | - |
dc.date.available | 2017-01-26T12:18:09Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Трегуб, О. Д. Методика організації проблемного навчання студентів–педагогів [Текст] / О. Д. Трегуб // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 196–199. – Бібліогр.: с. 199 (4 назви). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11559 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано методи та форми організації навчального процесу студентів-педагогів за допомогою проблемного навчання. Розглянуто форми навчальних занять та структурні елементи заняття. Доводиться, що застосування проблемних ситуацій у навчальному процесі студентів-педагогів, формує творчу особу, здатну логічно мислити, знаходити рішення в різних проблемних ситуаціях, здатну систематизувати і накопичувати знання, здібну до високого самоаналізу, саморозвитку і самокорекції. Ключові слова: методика, проблемне навчання, проблемна ситуація, проблемне заняття. | uk |
dc.description.abstract | The author of the article has analysed methods and forms of organization of educational process of students-pedagogues based on problem teaching. The forms of lessons and structural elements of employment have been considered. It has been proved that application of problem situations in the educational process of students-pedagogues forms the creative person, capable logically to think, find a decision in different problem situations, capable to systematize and accumulate knowledge, apt at high self-examination, self-impval and self correction. Key words: method, problem-based teaching, problem situation, problem lesson. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | методика | uk |
dc.subject | проблемне навчання | uk |
dc.subject | проблемна ситуація | uk |
dc.subject | проблемне заняття | uk |
dc.title | Методика організації проблемного навчання студентів-педагогів | uk |
dc.title.alternative | Methodlogy of organization of problem-based teaching of students-pedagogues | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ПЕДАГОГІВ.pdf | 245.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.