Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11559
Название: Методика організації проблемного навчання студентів-педагогів
Другие названия: Methodlogy of organization of problem-based teaching of students-pedagogues
Авторы: Трегуб, Ольга Дмитрівна
Ключевые слова: методика, проблемне навчання, проблемна ситуація, проблемне заняття
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Трегуб, О. Д. Методика організації проблемного навчання студентів–педагогів [Текст] / О. Д. Трегуб // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 196–199. – Бібліогр.: с. 199 (4 назви).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано методи та форми організації навчального процесу студентів-педагогів за допомогою проблемного навчання. Розглянуто форми навчальних занять та структурні елементи заняття. Доводиться, що застосування проблемних ситуацій у навчальному процесі студентів-педагогів, формує творчу особу, здатну логічно мислити, знаходити рішення в різних проблемних ситуаціях, здатну систематизувати і накопичувати знання, здібну до високого самоаналізу, саморозвитку і самокорекції. Ключові слова: методика, проблемне навчання, проблемна ситуація, проблемне заняття.
The author of the article has analysed methods and forms of organization of educational process of students-pedagogues based on problem teaching. The forms of lessons and structural elements of employment have been considered. It has been proved that application of problem situations in the educational process of students-pedagogues forms the creative person, capable logically to think, find a decision in different problem situations, capable to systematize and accumulate knowledge, apt at high self-examination, self-impval and self correction. Key words: method, problem-based teaching, problem situation, problem lesson.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11559
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ПЕДАГОГІВ.pdf245.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.