Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11561
Title: Перспективи розвитку системи професійної підготовки магістрів міжнародних відносин в Україні
Other Titles: Prospects of development of the system of professional training of international relations Masters in Ukraine
Authors: Третько, Віталій Віталійович
Keywords: система професійної підготовки, магістри міжнародних відносин, концептуальні засади, ознаки, принципи, компоненти, підходи
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Третько, В. В. Перспективи розвитку системи професійної підготовки магістрів міжнародних відносин в Україні [Текст] / В. В. Третько // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 200–203. – Бібліогр.: с. 202–203 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядаються концептуальні засади розвитку системи професійної підготовки магістрів міжнародних відносин в Україні з урахуванням прогностичних тенденцій світової практики та вимог суспільства. Особливу увагу приділено оновленню нормативної бази, модернізації національної системи кваліфікацій, визначенню основних ознак системи професійної підготовки, принципів її прогностичного розвитку. Ключові слова: система професійної підготовки, магістри міжнародних відносин, концептуальні засади, ознаки, принципи, компоненти, підходи.
The conceptual principles of development of professional training of international relations Masters in the Ukrainian system have been considered taking into account the perspective tendencies of the world practice and requirements. Much attention has been paid to the updating of normative base, modernization of the national system qualifications, determination of dominants of professional training and its perspective principles. Key words: system of professional training, masters in international relations, conceptual principles, signs, components, approaches.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11561
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.