Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11562
Название: Принципи добору змісту підручника з іноземної мови для студентів юридичних спеціальностей
Другие названия: Principles of selection the foreign language textbook’s content for law students
Авторы: Федоренко, Олександр Миколайович
Ключевые слова: функції підручника, зміст підручника, іншомовна професійна компетентність, студенти юридичних спеціальностей
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Федоренко, О. М. Принципи добору змісту підручника з іноземної мови для студентів юридичних спеціальностей [Текст] / О. М. Федоренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 203–206. – Бібліогр.: с. 205–206 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): В статті актуалізується проблема добору змісту підручників з іноземної мови для студентів юридичних спеціальностей, з метою підвищення рівня іншомовної підготовки майбутнього фахівця у сфері професійної комунікації. Охарактеризовано основні функції підручника, здійснено аналіз освітніх стандартів та визначено сфери професійної діяльності випускника юридичного вузу. Запропоновано принципи добору змісту підручника для формування у студентів юридичних спеціальностей іншомовної професійної компетентності з урахуванням компетентісно-діяльнісної парадигми навчання, сформульовано підходи до його дидактичної побудови. Ключові слова: функції підручника, зміст підручника, іншомовна професійна компетентність, студенти юридичних спеціальностей.
The article examines the problem of selection the foreign language textbook’s content for law students in order to increase the future specialists’ foreign language skills in the field of professional communication. The author defines the basic functions of a textbook, analyses the educational standards and determinates the fields of professional activities the graduates from the law faculties. Principles of the textbook’s content selection in order to form the foreign language professional competence by law students on the base of competence-oriendted learning activity and didactic approaches to ist construction are formulated. Key words: functions textbook, textbook content, foreign language professional competence, law students.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11562
Располагается в коллекциях:2014 / Науковий вісник УжНУ. Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 33



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.