Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11563
Title: Адаптація майбутніх фахівців бізнесу і права до навчальної діяльності
Other Titles: Adaptation of future business and law specialists to educational activities
Authors: Ходань, Оксана
Keywords: майбутні фахівці бізнесу і права, адаптація до навчальної діяльності, дезадаптація, вища освіта, фактори впливу
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Ходань, О. Адаптація майбутніх фахівців бізнесу і права до навчальної діяльності [Текст] / О. Ходань // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 206–209. – Бібліогр.: с. 208 (8 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У роботі порушено питання особливостей та умов успішної адаптації студентів-майбутніх фахівців бізнесу і права до навчальної діяльності у вищих навчальних закладах, розглянуто проблему готовності до навчання у ВНЗ. Серед факторів, які визначають оптимальний вплив на процес адаптації студентів, виокремлено ставлення до навчання та обраної спеціальності, тому що правильно обрана професія – неодмінна умова успішної адаптації студентів. Ключові слова: майбутні фахівці бізнесу і права, адаптація до навчальної діяльності, дезадаптація, вища освіта, фактори впливу.
The paper raised the issue of the characteristics and conditions for successful adaptation of students − future professionals to business and learning activities in higher education as well as, the problem of readiness to study in a higher school. Among the factors that determine the optimal impact on the adaptation of students th efollowing habe been determined: the attitude to learning and the chosen specialty, because correctly chosen profession is an indispensable condition for the successful adaptation of students. Key words: future specialists of business and law, adaptation to training activities, exclusion, higher education, impact factors.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11563
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.