Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11565
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Швардак, Маріанна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-26T12:33:12Z | - |
dc.date.available | 2017-01-26T12:33:12Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Швардак, М. В. Кейс-метод у процесі професійної підготовки майбутніх учителів [Текст] / М. В. Швардак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 209–211. – Бібліогр.: с. 211 (5 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11565 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу одного з ефективних методів ситуаційного навчання майбутніх учителів – кейс-методу. Розглядаються передумови застосування кейс-методу у системі професійної підготовки майбутніх учителів. Розкриваються сутність, ознаки та основні ідеї; визначаються переваги та недоліки при застосуванні даного методу у професійному навчанні студентів вищого навчального закладу. Здійснюється класифікація кейс-методу та наводиться орієнтовний алгоритм роботи викладача та студента над кейсом. Ключові слова: кейс, кейс-метод, професійна підготовка, види кейсів, алгоритм роботи. | uk |
dc.description.abstract | The article is devoted to the analysis of one of the most effective methods of situational training of future teachers - case method. It discusses the prerequisites for the application of the case method in the system of professional training of future teachers. The essence, characteristics and main ideas have been revealed; the advantages and disadvantages have been revealed in the application of this method in the professional training of students of higher educational institutions. The classification of the case method and the approximate algorithm of work of a teacher and a student on the case have been provided. Key words: case study, professional training, types of cases, the algorithm work. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | кейс | uk |
dc.subject | кейс-метод | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | види кейсів | uk |
dc.subject | алгоритм роботи | uk |
dc.title | Кейс-метод у процесі професійної підготовки майбутніх учителів | uk |
dc.title.alternative | The case method in the system of professional training of future teachers | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
КЕЙС-МЕТОД У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ.pdf | 271.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.