Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11565
Назва: Кейс-метод у процесі професійної підготовки майбутніх учителів
Інші назви: The case method in the system of professional training of future teachers
Автори: Швардак, Маріанна Василівна
Ключові слова: кейс, кейс-метод, професійна підготовка, види кейсів, алгоритм роботи
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Швардак, М. В. Кейс-метод у процесі професійної підготовки майбутніх учителів [Текст] / М. В. Швардак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 209–211. – Бібліогр.: с. 211 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу одного з ефективних методів ситуаційного навчання майбутніх учителів – кейс-методу. Розглядаються передумови застосування кейс-методу у системі професійної підготовки майбутніх учителів. Розкриваються сутність, ознаки та основні ідеї; визначаються переваги та недоліки при застосуванні даного методу у професійному навчанні студентів вищого навчального закладу. Здійснюється класифікація кейс-методу та наводиться орієнтовний алгоритм роботи викладача та студента над кейсом. Ключові слова: кейс, кейс-метод, професійна підготовка, види кейсів, алгоритм роботи.
The article is devoted to the analysis of one of the most effective methods of situational training of future teachers - case method. It discusses the prerequisites for the application of the case method in the system of professional training of future teachers. The essence, characteristics and main ideas have been revealed; the advantages and disadvantages have been revealed in the application of this method in the professional training of students of higher educational institutions. The classification of the case method and the approximate algorithm of work of a teacher and a student on the case have been provided. Key words: case study, professional training, types of cases, the algorithm work.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11565
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.