Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11565
Title: Кейс-метод у процесі професійної підготовки майбутніх учителів
Other Titles: The case method in the system of professional training of future teachers
Authors: Швардак, Маріанна Василівна
Keywords: кейс, кейс-метод, професійна підготовка, види кейсів, алгоритм роботи
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Швардак, М. В. Кейс-метод у процесі професійної підготовки майбутніх учителів [Текст] / М. В. Швардак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 209–211. – Бібліогр.: с. 211 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Стаття присвячена аналізу одного з ефективних методів ситуаційного навчання майбутніх учителів – кейс-методу. Розглядаються передумови застосування кейс-методу у системі професійної підготовки майбутніх учителів. Розкриваються сутність, ознаки та основні ідеї; визначаються переваги та недоліки при застосуванні даного методу у професійному навчанні студентів вищого навчального закладу. Здійснюється класифікація кейс-методу та наводиться орієнтовний алгоритм роботи викладача та студента над кейсом. Ключові слова: кейс, кейс-метод, професійна підготовка, види кейсів, алгоритм роботи.
The article is devoted to the analysis of one of the most effective methods of situational training of future teachers - case method. It discusses the prerequisites for the application of the case method in the system of professional training of future teachers. The essence, characteristics and main ideas have been revealed; the advantages and disadvantages have been revealed in the application of this method in the professional training of students of higher educational institutions. The classification of the case method and the approximate algorithm of work of a teacher and a student on the case have been provided. Key words: case study, professional training, types of cases, the algorithm work.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11565
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.