Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11592
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоліщук, Юрій Йосипович-
dc.date.accessioned2017-01-27T12:22:58Z-
dc.date.available2017-01-27T12:22:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПоліщук, Ю. Й. Саморозвиток особистості школяра в діяльності молодіжних громадських об’єднань як соціально-педагогічна проблема [Текст] / Ю. Й. Поліщук // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 141–144. – Бібліогр. : с. 144 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11592-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз діяльності молодіжних громадських об’єднань як важливих чинників впливу на процес саморозвитку особистості школярів. Розкрито психолого-педагогічні особливості процесу саморозвитку особистості сучасного школяра. Особливу увагу приділено характеристиці форм і методів діяльності сучасних дитячих і молодіжних об’єднань, впливу їх діяльності на формування світогляду, духовних цінностей, морально- вольових якостей школярів. Проаналізовано соціально- педагогічні умови стимулювання процесу саморозвитку школярів у діяльності молодіжних громадських об’єднань. Ключові слова: особистість школяра, молодіжне громадське об’єднання, саморозвиток, чинники саморозвитку, форми і методи діяльності сучасних дитячих і молодіжних об’єднань.uk
dc.description.abstractThis article provides an analysis of child and youth public organizations as important factors infl uencing the process of pupils’ self-identity. Psychological and pedagogical peculiarities of the self-identity development process of pupils have been revealed. Particular attention has been paid to the characteristics of forms and methods of modern child and youth organizations, the impact of their activities on the formation of ideology, moral values, moral and volitional qualities of schoolchildren. The social and pedagogical conditions of pupils’ self-development process stimulaton at the activity of modern child and youth public organizations have been analyzed. The greatest potential of youth associations is in modelling character of life activities of a pupil, where the personality socialization is much faster and acquires a new quality. This is to be done via the integration of creative initiatives, student participation in planning, organizing and socially signifi cant refl ection of members of youth groups. Key words: pupil’s personality, youth public organizations, self-development, self-development factors, forms and methods of modern child and youth organizations.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectособистість школяраuk
dc.subjectмолодіжне громадське об’єднанняuk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.subjectчинники саморозвиткуuk
dc.subjectформи і методи діяльності сучасних дитячих і молодіжних об’єднаньuk
dc.titleСаморозвиток особистості школяра в діяльності молодіжних громадських об’єднань як соціально-педагогічна проблемаuk
dc.title.alternativeSelfdevelopment of pupil’s personality in the activity of child and youth public organizations as a social and pedagogical problemen
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.