Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11592
Название: Саморозвиток особистості школяра в діяльності молодіжних громадських об’єднань як соціально-педагогічна проблема
Другие названия: Selfdevelopment of pupil’s personality in the activity of child and youth public organizations as a social and pedagogical problem
Авторы: Поліщук, Юрій Йосипович
Ключевые слова: особистість школяра, молодіжне громадське об’єднання, саморозвиток, чинники саморозвитку, форми і методи діяльності сучасних дитячих і молодіжних об’єднань
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Поліщук, Ю. Й. Саморозвиток особистості школяра в діяльності молодіжних громадських об’єднань як соціально-педагогічна проблема [Текст] / Ю. Й. Поліщук // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 36. – С. 141–144. – Бібліогр. : с. 144 (9 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено аналіз діяльності молодіжних громадських об’єднань як важливих чинників впливу на процес саморозвитку особистості школярів. Розкрито психолого-педагогічні особливості процесу саморозвитку особистості сучасного школяра. Особливу увагу приділено характеристиці форм і методів діяльності сучасних дитячих і молодіжних об’єднань, впливу їх діяльності на формування світогляду, духовних цінностей, морально- вольових якостей школярів. Проаналізовано соціально- педагогічні умови стимулювання процесу саморозвитку школярів у діяльності молодіжних громадських об’єднань. Ключові слова: особистість школяра, молодіжне громадське об’єднання, саморозвиток, чинники саморозвитку, форми і методи діяльності сучасних дитячих і молодіжних об’єднань.
This article provides an analysis of child and youth public organizations as important factors infl uencing the process of pupils’ self-identity. Psychological and pedagogical peculiarities of the self-identity development process of pupils have been revealed. Particular attention has been paid to the characteristics of forms and methods of modern child and youth organizations, the impact of their activities on the formation of ideology, moral values, moral and volitional qualities of schoolchildren. The social and pedagogical conditions of pupils’ self-development process stimulaton at the activity of modern child and youth public organizations have been analyzed. The greatest potential of youth associations is in modelling character of life activities of a pupil, where the personality socialization is much faster and acquires a new quality. This is to be done via the integration of creative initiatives, student participation in planning, organizing and socially signifi cant refl ection of members of youth groups. Key words: pupil’s personality, youth public organizations, self-development, self-development factors, forms and methods of modern child and youth organizations.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11592
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 36 - 2015



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.