Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11631
Назва: Особливості життєдіяльності дітей з вадами зору
Інші назви: The particularities of life activity of shortsighted children
Автори: Білик, Юлія Вікторівна
Василенко, Олена Миколаївна
Ключові слова: діти з вадами зору, поведінка, життєдіяльність
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Білик, Ю. В. Особливості життєдіяльності дітей з вадами зору [Текст] / Ю. В. Білик, О. М. Василенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 35. – С. 32–34. – Бібліогр.: с. 34 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто психолого-педагогічну характеристику дітей з вадами зору; досліджено особливості їх поведінки та життєдіяльності; визначено умови формування повноцінної особистості дитини з вадами зору; розглянуто вплив стилю сімейного виховання на психофізичний розвиток дитини з вадами зору. У статті також визначено категорії дітей з вадами зору, причини виникнення зорової патології у них та вплив цієї патології на їхній розвиток. Ключові слова: діти з вадами зору, поведінка, життєдіяльність.
Due to the lack of an enabling environment to meet the needs of children with disabilities, the limiting of their sociocultural mobility, the issue of their socialization and adaptation to the world has become of partical importance. In this article psychological and pedagogical characteristics of shortsighted children have been determined; the particularities of their behaviour and activity have been analyzed; conditions of fully fledged personality development of shortsighted children have been researched; causes of visual pathology and it’s influence on the development of children have been determined. Different opinions of native scientists about the influence of visual pathology on mind and physical activity of children with sight problems and blind children were investigated, also the influence of style of family education on psychological development of children with sight problems have been analyzed. The article has considered the influence of positive conditions of social surrounding on the formation of child’s personality with sight problems: family education which can satisfy child’s needs, formation of positive values and social motives, encouraging of children to take an active part in different spheres of activity and teaching of skills how to be independent. Key words: shortsighted children, behaviour, activity.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11631
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 35 - 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ.pdf223.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.