Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11636
Назва: ІКТ-підготовка у змісті програми навчання бакалаврів початкової освіти Даремського університету Великої Британії
Інші назви: ICT training in the content of programmes of preparing the Primary Education Bachelors in Durham University (the UK)
Автори: Гарапко, Віталія Іванівна
Ключові слова: ІКТ-підготовка, бакалавр початкової освіти, академічний та професійний компоненти, опційні модулі спеціалізації
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Гарапко, В. І. Ікт–підготовка у змісті програми навчання бакалаврів початкової освіти Даремського університету Великої Британії [Текст] / В. І. Гарапко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 35. – С. 45–47. – Бібліогр.: с. 47 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано ІКТ-підготовку у змісті програми навчання бакалаврів початкової освіти Даремського університету Великої Британії. Описано трирічну програму підготовки бакалаврів початкової освіти (BA primary education), яка забезпечується денною формою навчання та складається із двох основних компонентів: академічного та професійного. Розглянуто цілі, зміст, результати та предметні навики опційного модуля спеціалізації «Інформаційні та комунікаційні технології», який студенти університету вивчають починаючи із першого по третій курс. Ключові слова: ІКТ-підготовка, бакалавр початкової освіти, академічний та професійний компоненти, опційні модулі спеціалізації.
Ukrainian researchers find considerable interest in Great Britain educational system, which entered the top ten countries in the Global Information Technology Report determining the willingness and ability of the government and teachers, in particular, the interest to use IT in educational process. The author of the article has analyzed the ICT training in the content of training programmes of Bachelor of Primary Education of Durham University (the UK). Durham University holds first place in the official national ranking is to prepare primary school teachers (5th place in the overall ranking of UK universities in 2014 / 15r., and first among universities that train Bachelors of Primary Education). The University offers the following forms of training: distance/online, full-time, full-time with time abroad, part-time, sandwich, variable and others. Three-year programme of training BA of primary education has been considered, which provides only a full-time study and consists of two main components: academic and professional. The objectives, content, results and substantive skills of optional specialization module "Information and Communication Technologies" have been analysed, which students study at Durham University starting from the first to the third year. Key words: ICT training, bachelor of elementary education, academic and professional components, optional modules of specialization.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11636
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 35 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.