Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11711
Название: Компоненти, критерії, показники, рівні та стан сформованості здоров`язберігаючої компетентності студентів медичних університетів
Другие названия: Components, criteria, indicators, levels and status of formedness of students’ of medical universities health saving competence
Авторы: Новакова, Любов Василівна
Ключевые слова: здоров’язберігаюча компетентність, компоненти, критерії, показники, майбутні лікарі
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Новакова, Л. В. Компоненти, критерії, показники, рівні та стан сформованості здоров`язберігаючої компетентності студентів медичних університетів [Текст] / Л. В. Новакова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 35. – С. 122–125. – Бібліогр.: с. 124 (9 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто структуру здоров’язберігаючої компетентності майбутніх лікарів, яка передбачає визначення компонентів, критеріїв, показників оцінювання для визначення рівнів сформованості цього феномену у студентів медичного вищого навчального закладу, що окреслено метою написання статті. Кожен із компонентів (аксіологічний, гносеологічний, діяльнісний та особистісний) визначався за чіткими критеріями, показниками і рівнями сформованості. Виокремлені та означені компоненти і рівні сформованості здоров’язберігаючої компетентності майбутніх лікарів були основою для діагностики її стану. Аналіз результатів стану сформованості здоров’язберігаючої компетентності майбутніх лікарів свідчить про необхідність удосконалення навчання студентів, що потребує розробки спеціальних методик. Ключові слова: здоров’язберігаюча компетентність, компоненти, критерії, показники, майбутні лікарі.
The structure of health saving competence of future doctors, that provides the definition of components, criteria, indicators to determine the level of development of this phenomenon in medical students have been reviewed in the article. Each component (axiological, epistemological, activity and personal) was defined according to exact criteria, indicators and levels of formedness. The defined components and levels of formation of health saving competence of future doctors became the basis for the diagnosis of its status. All defined components of health saving competence of doctors are intrinsically interrelated and interdependent and form a coherent phenomenon. Hence, the need to determine the extent of its formation led to the development of levels (high, sufficient, satisfactory, low) of manifestation of healthy competence criteria and evaluation. Analysis of the results of formation of the status of health saving competence of future doctors demonstrates the necessity of improving students’ learning, which requires the development of special techniques. Key words: health saving competence, components, criteria, indicators, future doctors.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11711
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 35 - 2015



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.