Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11723
Title: Використання інтерактивних методів навчання під час викладання латинської мови у вищих медичних навчальних закладах
Other Titles: The interactive training methods’ usage in the course of the Latin language teaching at higher medical educational establishments
Authors: Саварин, Тетяна Володимирівна
Ворона, Іванна Іванівна
Keywords: iнтерaктивнi метoди нaвчaння, кейc-cтaдi, метoд «прoекту», рoльoвa грa
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Саварин, Т. В. Використання інтерактивних методів навчання під час викладання латинської мови у вищих медичних навчальних закладах [Текст] / Т. В. Саварин, І. І. Ворона // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 35. – С. 162–165. – Бібліогр.: с. 165 (4 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Cтaттю приcвяченo прoблемi викoриcтaння iнтерaктивних метoдiв нaвчaння лaтинcькoї мoви. Рoзглянуто прoблему iнтерaктивнocтi тa дoцiльнocтi викoриcтaння цих метoдiв пiд чac нaвчaння курсу «Латинська мова» у cтудентiв-медикiв. Представлено аналіз можливостей використання кейс-методу як методу сучасних технологій в професійно-орієнтованому навчанні. Детально розкрито сутність поняття «кейс», «кейс-метод». Наведено приклад використання кейс-методу. Зазначено, що метод case-study дає студентам можливість творчо застосувати пройдений мовний матеріал на базі своїх професійних знань і дозволяє їм адаптуватися до реальних і потенційно можливих ситуацій. За допомогою кейс-методу студенти проявляють ініціативу, відчувають самостійність під час засвоєння теоретичних положень та оволодіння практичними навичками. Аналіз кейсів (ситуацій) впливає на професіоналізм студентів, сприяє формуванню їх інтересу до майбутньої професії. Ключoвi cлoвa: iнтерaктивнi метoди нaвчaння, кейc-cтaдi, метoд «прoекту», рoльoвa грa.
The article deals with the problem of the interactive training methods’ usage at the Latin language. The training of highlyqualified specialist for the labour market, capable to think creatively, to act in non-standard situations, to work in a team to reach common results is the main task of the higher medical education. The problem of interactivity and practicability of these methods’ usage at the Latin language for medical students is studied. The analysis of the possibilities of the case study method usage as a method of modern technologies in professional teaching is presented. The main point of the “case” and “case study method” terms is revealed in detail. An example of the case study method usage is analyzed. The case study method lets the students to apply their Latin knowledge in professional practice creatively and to adapt them for real and appropriate situations is shown in the article. The students initiate and feel independence in the course of theory learning and practical skills’ mastering by means of the case study method. The analysis of the cases (situations) has an effect on the professionalism of the students and promotes formation of their future profession interests. Key words: interactive training methods, case study method, project method, role play.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11723
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 35 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.